Kompanija Goodyear, jedan od najvećih proizvođača guma na svetu, poručuje da im je najbitnije da kupci bez rezerve veruju u kvalitet njihovih proizvoda i da na taj način zadrže renome koji su stekli. Vođeni tim ciljem, prilikom uvođenja novih dezena, njihove gume prolaze kroz najmanje 50 najstrožih testova. Tokom njih se ocenjuju najbitniji kriterijumi performansi.

50-testova-za-svaku-novu-Goodyear-gumu
Nova guma Goodyear započinje svoju životnu priču na sastanku stručnjaka iz petnaest različitih sektora. Uključeni su stručnjaci za dezene, materijale, smese, proizvodnju, hemiju, fiziku i marketing. Na osnovu znanja, bogatog iskustva i prikupljenih informacija sa terena, definišu se nove potrebe vozača koje će buduća guma morati da zadovolji. Osnovna konstrukcija nove gume osmišljava se u projektnom studiju. Zatim se u različitim tehničkim odeljenjima guma razvija i testira, a ovaj postupak se ponavlja sve dok se ne postignu potrebni standardi.

U postupku testiranja primenjuje se princip 3/15/50. Šta to znači?

Broj 3 označava testiranje performansi prema kriterijumima EU. Oni su uvedeni 2012-te godine, i od tada, svaka guma na sebi obavezno nosi nalepnicu sa sledećim podacima:

  • Efikasnost potrošnje goriva
  • Prianjanje na mokroj podlozi
  • Spoljašnja buka pri kotrljanju;

Broj 15 nam govori o nezavisnim testovima. Oni se sprovode od strane različitih automobilskih magazina i organizacija, tokom kojih se ispituje petnaest različitih kriterijuma peformansi. Neke od njih su:

  • Upravljanje i kočenje na mokroj i suvoj podlozi
  • Prianjanje u krivinama
  • Izdržljivost
  • Potrošnja goriva
  • Unutrašnja buka
  • Akvaplaning;

Broj 50 označava interne testove koje sprovodi kompanija Goodyear. U okviru ovih testova, ulazi ispitivanje mnogih performansi guma koje nisu obuhvaćene propisima EU:

  • Upravljanje i kočenje na mokroj i suvoj podlozi
  • Kilometraža i izdržljivost
  • Unutrašnja buka
  • Akvaplaning u krivinama i na pravcu
  • Prianjanje
  • Stabilnost pri velikim brzinama
  • Prianjanje i upravljanje po snegu i ledu (kod zimskih guma)
  • Kočenje po snegu i ledu (kod zimskih guma).

Nakon svega ovoga, guma se pušta u promet, gde poslednju i najbitniju reč daju vozači.

Da li i vi vozite, ili ste nekada vozili na nekim od guma Goodyear? Da li biste ih ponovo montirali? Koje su prednosti ovih guma, a koje mane? Da li biste ih preporučili drugima?

Vaše iskustvo se naviše vrednuje. Podelite ga sa nama.

0 komentara

Napiši komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

*

©2024 Internet Prodaja guma doo

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam vaše pitanje a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem roku.

Slanje u toku

Log in with your credentials

Forgot your details?