Kada kupujete automobil, primećujete i najsitniju ogrebotinu, rupicu od cigarete na zadnjem sedištu, ali nikada ne proverite da li auto ima rezervni točak. Ne brinite, niste jedini. Verovatno je da veliki broj ljudi uopšte ne razmišlja o rezervnom točku kao osnovnom delu opreme, pa je samim tim očigledno da ova stavka nije ni važna kada se bira automobil.

Rezervni točak 1

I proizvođači sve manje razmišljaju o rezervnom točku; najpre, zahvaljujući pritiscima zakona o težini automobila i emisijama štetnih gasova. I pored odmahivanja rukom u stilu „ma šta će mi“ i zakonskih regulativa koje pritiskaju proizvođače automobila, postavljamo pitanje: da li nam je rezervni točak zaista toliko nepotreban? Mnogi misle da jeste, sve dok im se ne dogodi neprijatnost na putu, a rezervnog točka – nema.

Prema poslednjem istraživanju britanske firme RAC, čija je delatnost pomoć na putu, broj situacija u kojima u toku vožnje pukne guma, a vozač nema rezervnu, povećao se za 44 odsto od avgusta 2012. godine. Od avgusta 2011. do avgusta 2012. godine, RAC je priskočio u pomoć u 87.000 situacija zbog pucanja gume i nedostatka rezervne. U poslednjih godinu dana, broj pomenutih situacija skočio je na 120.000. U Britaniji je pucanje gume i nedostatak rezervne drugi razlog zbog koga vozači zovu pomoć na putu.

Chris (šef komercijale u RAC-u), David Legg (razvojni direktor u ATS-u) i David Brain (direktor u Dynomecu) poznaju se veoma dugo zahvaljujući njihovim zavidim pozicijama u britanskoj gumarskoj i automobilskoj industriji. Zahvaljujući njima, u Velikoj Britaniji je pokrenuta inovacija – lansiran je univerzalni rezervni točak. Trojica gorenavedenih biznismena udružila su svoje iskustvo u gumarskoj industriji i došli do veoma inovativnog rešenja. Dave Brain poslednjih godinu dana istraživao je punom parom da bi došao do jedne veličine rezervnog točka koja odgovara većini vozila. Na kraju, došao je do rešenja – točak sa aluminijumskim felnama od 17 inča uklapa se sa više vrsta guma i može se montirati na veliki broj vozila (preko 85% vozila na britanskom tržištu). Izum je poznat kao Dynomec univerzalni rezervni točak. 

Iz ugla funkcionalnosti, univerzalni rezervni točak je odlična stvar; kada pomoć na putu dođe, oni na automobil monitraju univerzalnu gumu koja je, zapravo, alternativa za opremu za popravku guma, koja rešava problem samo trenutno i kojoj se dešava da jednostavno ne radi. Većina novih automobila prodaje se sa jednim od pomenutih setova umesto rezervne gume. Problem kod setova za brzu popravku gume je što se oni mogu iskoristiti za popravku rupa ne većih od 4 milimetara.

Dynomec univerzalni rezervni točak obećava vozačima brže i efektnije rešenje kada im na putu pukne guma. RAC patrole dolaze na vaš poziv, montiraju vam univerzalnu gumu i povezuju vas sa najbližim vulkanizerom kako biste saznali kakve zamenske gume su dostupne. Plaća se na licu mesta i generalno je jeftinije od šlep-službe.

Na kraju, tvorci ovog rezervnog točka kažu: „Vozači ne treba da ispaštaju zbog zakonskih regulativa, već neprijatnost na putu treba minimalizovati rešenjem koje je jednostavnije i brže. Već vidimo rezultate našeg truda i iskreno se nadamo da će univerzalni rezervni točak postati uobičajena stvar na našim putevima“.

Internet Prodaja Guma uči vas kako da zamenite točak u pet jednostavnih koraka.

Izvor – TyreTradeNews

0 komentara

Napiši komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

*

©2024 Internet Prodaja guma doo

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam vaše pitanje a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem roku.

Slanje u toku

Log in with your credentials

Forgot your details?