Sportsko prianjanje i kočiona izdržljivost glavne su karakteristike letnje gume Dunlop Sport Maxx RT. To je pokazalo i nezavisno testiranje.
O ovoj gumi se priča već neko vreme; najpre se najavljivao njen dolazak na tržište, a kada se prošle godine pojavila, upoređivali su je sa moćnom gumom Continental Sport Contact 5, a onda je učestvovala u magazinskom grupnom testiranju. Dunlop Sport Maxx RT je guma u žiži interesovanja.
Dunlop se može pohvaliti time da je, pri razvijanju ove gume, analizirao pedeset aspekata performansi, sve to da bi se uverio da je smenjivanje gume Dunlop Sport Maxx TT u svakom slučaju dobar potez. Takođe, sve ove analize poslužile su i da se Dunlop postavi ispred konkurencije, s obzirom na ulaganja u nekoliko novih tehnologija koje ima Dunlop Sport Maxx RT.
Smesa od koje je Sport Maxx RT napravljena izuzetno je prilagodljiva i obezbeđuje odlično prianjanje na mokroj i suvoj podlozi. Polimeri koji se nalaze u smesi korišćeni su za motosport gume. Njihova glavna uloga je da poboljšaju kontakt gume sa podlogom i pruže odlično prianjanje.
Dunlop Sport Maxx RT ima laganu konstrukciju koja smanjuje otpor pri rotaciji, a to znači da redukuje i potrošnju goriva i emisiju ugljed-dioksida.
Jedna od novina koji ima Dunlop Sport Maxx RT su blokovi za kvalitetno kočenje koji skraćuju kočioni put pri brzoj vožnji. Kruti blokovi dizajnirani su specijalno za sportsku vožnju.
Sportska guma nije sportska ako ne pruža izvanredne upravljačke kvalitete. Za stabilnu vožnju pri velikim brzinama brinu se masivni blokovi na spoljnom ramenu. Oni doprinose većoj stabilnosti i boljoj upravljivosti vozila pri skretanju.
I pored svih tehnologija koje se spominju kada se priča o ovoj gumi, prave karakteristike pokazuju se na nezavisnom testiranju. Dunlop je svoju gumu Sport Maxx RT predao nezavisnoj nemačkoj organizaciji za testiranje TUV.
Na testu su se našle četiri gume dimenzija 225/45 R17, a vozilo na koje su montirane bio je novi Volkswagen Golf. Naspram Dunlopove uzdanice postavljene su sledeće gume: Bridgestone S001, Continental Sport Contact 3 i Pirelli P Zero.
Dunlop Sport Maxx RT imala je najbolje rezultate u svim kategorijama. Imala je 3,5 metra kraći kočioni put na suvom, 2,3 kraći kočioni put na mokrom, bila je 4,6 sekundi brža na mokroj podlozi i pokazala je za 11 odsto manji otpor pri kotrljanju.
Internet Prodaja Guma ima u ponudi gumu Dunlop Sport Maxx RT. Pogledajte našu ponudu.
Fantasticna guma, imam je na Audi A4 225/40R18 i to je ubedljivo najbolja guma koju sam ikada imao. Neverovatno prijanjanje u svim uslovima i drasticno smanjenje potrosnje goriva.
Najbolja guma koju sam ikad imao(a navozio sam se 20-ak raznim modela na 30 razl autiju) i trenutno sam u nabavci novih.
Dimenzija 205/55R16 91Y – za cca 65€ – uzeti bilo sto drugo u toj dimenziji uz ovakvu cijenu je blesavo, osim ako zelis jako „ustediti“ i da ti neka guma inacice prijevoda „kamen“ jer to i je – „traje“ (kao i opasnost i voznja ko po jajima) pa platic cca 350-400kn sto je zanemarivo za kilometrazi i zivotni vijek jednog seta guma….
Ukratko – najtisa i udobnija a najbolje drzanje mokro/suho, kocenje od bilo koje druge gume koje sam imao prilike voziti.