Na međunarodnoj konferenciji E-trgovina koja se u aprilu ove godine održala po jedanaesti put na Paliću, IPG internet prodavnici je dodeljena nagrada E-trgovina AWARD 2011 za doprinos razvoju elektronskog poslovanja u Srbiji.
Počevši od 2003. godine, nagrada E-trgovina AWARD se tradicionalno dodeljuje svake godine najuspešnijim projektima u oblasti elektronskog poslovanja i trgovine, a neki od dobitnika u proteklom periodu su eUprava, Agencija za privredne registre, Infostud, Limundo, Telenor, Jat i drugi.
Internet Prodaja Guma postoji od 1. aprila 2009. godine kao poslovna jedinica u okviru preduzeća Rondo doo. U ime celokupnog tima IPG internet prodavnice i preduzeća Rondo, zahvaljujemo se što koristite naše usluge i trudićemo se da i ubuduće opravdamo ukazano poverenje i čast. Takođe vas pozivamo da kao i do sada podelite sa nama vaše mišljenje o načinu na koji posluje Internet Prodaja Guma, kako bismo i dalje napredovali i poboljšavali svoju uslugu.
Trebalo bi nagradu preimenovati za doprinos razvoja elektronskog lopovluka. U decembru kupio 2 Trayalove gume, u martu mesecu se raspale, a imaju saru. Ljubazna sekretarica mi je rekla da ce mi poslati potrebnu dokumentaciju da bi mogao da reklamiram gume, odnosno da ih njima vratim o mom trosku, pa ce oni dalje videti sta ce da rade sa njima. I od tada nista. Ja sad sa tim gumama mogu da se slikam i da pokusam da ubedim nekoga da ne kupuje gume na ovaj nacin i od ove firme.
Poštovani,
Zahvaljujemo vam se što ste nam se obratili sa vašim komentarom kada je u pitanju poslovanje IPG internet prodavnice. Na vaš zahtev za reklamacijom koji ste nam uputili u telefonskom razgovoru 10. marta ove godine smo vam odgovorili putem mejla istog dana u 15:20, ali je očigledno da vi taj odgovor niste dobili. Uvidom u vaš IPG korisnički nalog, otkrili smo da vaši podaci nisu ažurirani tj. vaša mejl adresa nije ispravna zbog čega je došlo do ove situacije koju ste u svom komentaru opisali. Kako nam se do sada niste obratili, nismo bili svesni da je do navedene situacije uopšte došlo. Žao nam je što nas niste ranije kontaktirali da ovaj nesporazum ispravimo, a s obzirom da i dalje imate pravo na reklamaciju danas smo vam opet poslali mejl sa reklamacionim listom i objašnjenjem kako da ga popunite. Molimo vas da potvrdite kada ga budete dobili, a slobodno nas kontaktirajte ukoliko su vam potrebne dodatne informacije o podnošenju reklamacije.
Srdačan pozdrav,
Miljana Nimčević
IPG
Postovani, hvala vama sto ste se setili, ali za bilo kakvu reklamaciju je kasno. Gume su demontirane i bacene, petnaest dana posle naseg razgovora. To da ste poslali mejl koji nije stigao, pricajte nekom deugom. Kao sto vidite, svi mejlovi jos uvek stizu, tj sa starog naloga su preusmereni na novi.
Srdacan pozdrav i nadam se da dalje necemo saradjivati i da cu uspeti da vam odgovorim i neke druge koji razmisljaju da trguju sa vama.
Poštovani,
U Vašem IPG korisničkom nalogu i dalje stoji mejl adresa koja se završava sa @nadlanu.com. Vaša mejl adresa je 15.10.2010. promenjena iz nešto@nadlanu.com u nešto@open.telekom.rs. Do 17.01.2011., obe adrese su Vam bile aktivne i sva elektronska pošta poslata na staru adresu je bila prosleđena u Vaše poštansko sanduče. Nakon toga je postala validna samo nova mejl adresa zbog čega naš mejl (koji smo poslali 10.3.2011. u 15:20) niste dobili. Razlog zbog čega sada dobijate naše mejlove jeste taj što ste nam se obratili preko IPG bloga, te smo u pokušaju da shvatimo zašto niste dobili naš odgovor putem mejla, otkrili Vašu neažuriranu mejl adresu.
Bez obzira na navedeno, još jednom izražavamo žaljenje što nam se niste ranije obratili da ovaj nesporazum rešimo. Za gume koje se nalaze u ponudi IPG internet prodavnica prenosi garanciju proizvođača/dobavljača, te u tom smislu ne postoji nikakav razlog zbog čega kupcima ne bi omogućili da ostvare svoje zakonsko pravo na reklamaciju. Takođe nije bilo potrebe da gume nakon demontaže bacate jer su one i dalje bile pod garancijom, tj. da biste ih reklamirali svakako biste morali da ih demontirate.
Na kraju, razumemo Vaše nezadovoljstvo i ne osporavamo Vaše pravo da o nekome ko pruža uslugu ili prodaje proizvod formirate sopstveno mišljenje i podelite ga sa svojom okolinom. S druge strane, žao nam je što su u formiranju Vašeg mišljenja kada je IPG internet prodavnica u pitanju učestvovale okolnosti na koje smo mogli pozitivno da utičemo da smo samo za njih ranije saznali i da ste nam pružili priliku da Vas uslužimo do kraja.
Srdačan pozdrav,
Miljana Nimčević
IPG