Doduše, govorimo o Formuli E, odnosno trkama električnih bolida koje počinju u septembru. Najveće odstupanje od standardnih trka Formule 1 je to što se gume usred trke ne menjaju.
Pored toga, električni bolidi proizvodiće neobičan zvuk, tačnije, biće tiši. Možda se ove promene neće svideti pasioniranim ljubiteljima Formule 1, ali Formula E više je naklonjenija prirodi, tako da je to startu veliki plus.
Umesto da bolidi prilikom zaustavljanja u pit-stopu menjaju gume, kako je to u klasičnoj Formuli 1, na trkama Formule E vozači će biti prinuđeni da dva puta svraćaju u pit-stop gde će izvršiti zamenu vozila zbog brzog pražnjenja baterija. Dakle, umesto zamene guma, zameniće se vozila. Brzina prilikom zamene je, naravno, važna. Izgleda da će ovde dominantnu ulogu imati fizička spremnost vozača.
Zanimljivo je da će električni superautomobili, Rimac Concept One, hrvatske firme Rimac Automobili biti dat na korišćenje direktoru Formule E. Ovaj automobil biće korišćen za obavljanje pregleda staza i obavljanje drugih zvaničnih dužnosti pre, tokom i posle trka.
U okviru takmičenja Formule E učestvuje 10 timova sa 20 vozača, a predviđeno je da se trke odvijaju na uličnim stazama velikih svetskih gradova. Za razliku od Formule 1, čija se sezona poklapa sa kalendarskom godinom, takmičenje Formule E počeće u septembru 2014. i trajaće do juna 2015. godine.
U planu je deset trka, a za sada je poznato devet domaćina, među kojima su Peking, Buenos Aiers, Majami, Monte Karlo, Berlin, London.