Pročitajte zanimljivosti iz kompanije GoodYear

Bez obzira na to da li imate automobil ili ne, sigurno ste čuli za ime GoodYear i na nekom bilbordu videli njihovu reklamu. GoodYear je ime kompanije, jedne od najstarijih proizvođača guma. Čine veliki udeo na tržištu guma i jedan su od pionira kada su u pitanju inovacije u ovoj oblasti. Reputacija im je na zavidnom nivou, a kao i svaku kompaniju, prate ih mnoge zanimljive priče.

Ime su dobili po Charlsu GoodYearu

Charls Goodyear je prvi primenio vulkanizaciju gume u procesu proizvodnje gume i smatra se ocem vulkanizacije. Vulkanizacija je hemijski proces spajanja kaučuka i sumpora. Proizvod koji je dobijen na ovaj način zovemo guma. Ona ima veliku elastičnost, otpornost prema trošenju, jačinu i mnoge druge osobine.

Charls Goodyear smatra se ocem vulkanizacije

Međutim, Charls GoodYear je umro četrdeset godina pre nego što je osnovana kompanija čije ime nosi. Američkog giganta osnovao je Frank A. Siberling u državi Ohajo. Uzeo je ime potcenjenog pronalazača i iskoristio njegova dostignuća u građenju brenda kompanije.

Odbijanje patenata

Kompanija je vodila teške pravne bitke u nastojanju da dobije patent za svoje gume. Odbijani su po različitim osnovama. To je značilo da nisu mogli da pristupe dobiti od prodaje pošto je slučaj bio pod sudskim razmatranjem i bila je zabranjena javna rasprava na drugom mestu. Dobili su slučaj 1902. godine, na veliko olakašanje kompanije.

Broj zaposlenih od početka do današnjih dana

Kompanija je osnovana 1989. godine i na samom početku imala je trinaestoro zaposlenih. U to vreme nije bilo mnogo automobila, pa su uglavnom proizvodili gume za kočije i biciklove. Proizvodili su takođe lesonit i  žetone za poker, što u današnje vreme može zvučati čudno.

Stvari se menjaju već početkom XX veka. Kola postaju sve popularnija, a GoodYear majstor za proizvodnju automobilskih guma. Nakon samo deset godina od početka  proizvodnje postaje partner sa Fordom i tako ulazi u veliku ligu proizvođača auto guma.

Kompanija GoodYear

U današnje vreme GoodYear je jedna od najvećih kompanija za proizvodnju guma. Sada zapošljava šezdesetčetiri hiljade ljudi u dvadesetsedam zemalja širom sveta.

Leteća reklama kompanije GoodYear

Rukovodioci marketinga su 1925. godine dobili briljantnu ideju za reklamiranje. Napravili su vazdušni brod, cepelin, sa imenom i logom kompanije. Tako je nastala leteća reklama kroz koju su potpuno iskazali kreativni duh. Prvi brod je nazvan Pilgrim.

Leteća reklama kompanije GoodYear

Vrlo brzo je postalo uobičajeno da  sportske događaje prati vazdušni brod i nadleće terene na kojima se ti događaji odvijaju. Tokom prošlog veka mnogo brodova je kreirano i njhov izgled se menjao. Vremenom su postali ikona GoodYeara i verovatno najprepoznatljiviji i navoljeniji vazdušni baloni u istoriji.

Aktuelnu ponudu guma potražite na sajtu Internet Prodaja Guma.

0 komentara

Napiši komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

*

©2024 Internet Prodaja guma doo

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam vaše pitanje a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem roku.

Slanje u toku

Log in with your credentials

Forgot your details?